ODWIEDŹ LISI INSTAGRAM

Instagram

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
ZWROTY I REKLAMACJE

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:

- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres, który podam mailem. Proszę napisać na uroczy@panlis.pl

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u Pana Lisa produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres (podany w mailu) wraz ze  zwracanym produktem/produktami.

 

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl